ساخت هاردباکس چگونه است؟

قدم اول در مراحل ساخت هاردباکس طراحی خلاقانه همراه با جذابیت در شکل فیزیکی می باشد که مولفه های بسیار مهم در فروش و بازاریابی محصول دارد. کاربرد مقوای سخت که از گرانبهاترین مقواها در بازار ایران است، به عنوان اصلی ترین مواد در ساخت هارد باکس به کار می ‌رود. مقوای مخصوص ساخت هارد باکس باید از استقامت و استحکام بالایی برخوردار بوده که در فرایند برشکاری و مراحل دیگر ساخت مقاومت خود را از دست ندهد. انتخاب دقیق و درست با رنگ متناسب در کنار نوع کاربرد و مدل محصول که در بازار به فروش می رسد از دیگر مراحل مهم ساخت هاردباکس است. با توجه به رشد ۳۵ درصدی مصرف هاردباکس و آز آن جا که در کانون های تبلیغاتی به ویژه در شهر تهران شاهد رشد ۶۵ درصدی تا ۷۸ درصدی هستیم، لذا به نظر می رسد که انتخاب هاردباکس گزینه مناسب تری باشد.

مراحل ساخت هارد باکس در بسته بندی های مدرن

برشکاری در فرایند تولید جعبه های هارد باکس در ایران با تکنولوژی های مدرن صورت می گرید و  آماده سازی انواع جعبه با اشکال هندسی متفاوت از مراحل مهم ساخت جذاب ترین هارد باکس ها به شمار می‌رود. به عنوان نمونه، به کارگیری بسته بندی انواع گلدان مسی الماس تراش با ارتفاع ۲۵ سانتیمتر و تابعیت از طراحی اشکال متفاوت هندسی در درون هارد باکس ها و تطابق رنگ جعبه هارد باکس با طیف رنگی صنایع ‌دستی از معیارهایی است که می تواند به جذابیت هر چه تمام تر محصول شما کمک کند.

 هارد باکس ها در بسته بندی های مدرن

در مراحل ساخت هارد باکس همانطور که پیش از این گفتیم از سخت ترین و محکم ترین مقوا ها استفاده می کنند در نتیجه کاربرد های خاص دارد و در بسته بندی های لاکچری و اشیای گرانقیمت مانند طلا، ظروف صنایع دستی فیروزه کوبی، نقره و غیره می باشد.

بیشتر بخوانید  پاکت پستی حباب دار | بررسی ویژگی ها و انواع آن

ساخت هارد باکس و مراحل بسته یندی آن

استفاده از چسب های تخصصی و با کیفیت در مونتاژ نمودن قصاص و کاغذهای روکش بر روی مقوا از اثرگذارترین نکاتی است که در ساخت و تولید هارد باکس مرغوب و با کیفیت به کار می‌رود. قطع به یقین با توجه به ساختار فرمول مقوای سخت، این مقوا با چسباندن چند لایه مقوا ساخته می شود. جعبه‌های کلاسیک و مدرن یکی از بهترین پیشنهاداتی است که برای صادرات غیرنفتی در ایران مناسب خواهد بود. تولید هارد باکس در تهران امروزه از مولفه های بزرگ کارآفرینی در ایران به شمار می‌رود؛ یکی از دلیل های تولید انبوه جعبه هارد باکس در تهران وجود شرکت های قوی در این حوزه نظیر آرباکس می باشد.

مرحله به مرحله تولید هاردباکس

خرید مقوای مخصوص در تولید جعبه مدرن و خلاق برای هاردباکس لاکچری مرغوب می‌تواند کیفیت بسته بندی را حمایت کند. در گذشته ساخت جعبه هارد باکس دقت لازم استفاده نمی شد و از نظر کیفیت نیز مردود شناخته شد. اما امروزه به دلیل استفاده از ماشین آلات صنعتی، تولید هارد باکس به صورت ماشینی صورت می پذیرد که این نقایص را برطرف کرده است .