هاردباکس در حقیقت همان جعبه سخت است. این جعبه ها جلوه ای ویژه دارند که برای فروش بهتر محصولات به شما پیشنهاد می گردند. جعبه هارد باکس یقه ای ترکیبی از مقوای سخت و روکشی از جنس کاغذ چرم و یا دیگر تزیینات هست که برای زیباتر شدن محصولات شما بسیار ضروریست. برای سفارش جعبه هاردباکس یقه ای کافیست با آرباکس تماس بگیرید.

جعبه هارد باکس که برای بسته بندی محصولات استفاده می شود که از دو قسمت داخلی و روکش هارد باکس ایجاد شده است که به جعبه سخت هم معروف است.  جنس این نوع مقوا در شدت استحکام آن بسیار موثر است. جنس این جعبه ها  از مقوا می باشد که بنا به سلیقه و انتخاب سفارش دهنده می توان برای روی آن از روکش جنس کرافت، کاغذ سفید و یا روکش اختصاصی استفاده کرد. گاهی برای داخل هاردباکس از ابر یا مواد دیگر استفاده می کنند . جعبه هارد باکس یقه ای (سه قسمتی) یکی از انواع هاردباکس است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

هاردباکس ها بر اساس تعداد قطعات تشکیل دهنده شان به چندین گروه تقسیم می شوند:

  • هارد باکس دو تکه درب و کف جدا
  • هارد باکس دو تکه متصل با عطف ثابت
  • هارد باکس درب متصل با عطف بازشو
  • هارد باکس درب متصل مگنتی
  • هارد باکس کشویی (با استپ و بدون استپ)
  • هارد باکس چهار تکه مدل یقه ای

انواع هارد باکس

جعبه هارد باکس یقه ای (سه قسمتی) :

جعبه هارد باکس یقه ای (سه قسمتی) برای بسته بندی ست های طلا و عطر از این جعبه استفاده می شود. این محصول دارای سه ضلع است که ظاهر جذابی را به جعبه می دهد. هزینه هارد باکس سه تکه نسبت به مدل های دیگر تا حدودی بیشتر است.

جعبه هارد باکس یقه ای (سه قسمتی)

هارد باکس تلسکوپی :

از دو بخش جدا تهیه شده و مانند جعبه بسته بندی گوشی آیفون در داخل یکدیگر قرار داده می شود. به منظور امنیت بیشتر در طراحی این جعبه، داخل آن را وکیوم می کنند.

 شیاردار :

دارای لبه هایی برجسته بوده که بخش بالایی  با آن چفت شده است. این نوع هارد باکس تقاضا و سفارش بالایی دارد.

جعبه سیگاری :

این هارد باکس از خاصیت لولایی برخوردار بوده و در سبک کلاسیک طراحی می شود.

 کتابی یا لپ تاپی :

هارد باکس لپ تاپی در زمان باز و بسته شدن مانند صحافی کتاب عمل کرده و برای قرار دادن لوازم بهداشتی لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.

هارد باکس چند ضلعی :

جعبه چند ضلعی یکی از محبوب ترین انواع هارد باکس بوده و در انواع و طرح های مختلف تولید می شود.  شما می توانید این محصول را در ضلع های کمتر یا بیشتر سفارش دهید.

 

مزایای استفاده از هارد باکس یقه‌ای (سه قسمتی)

جعبه‌های هارد باکس یقه‌ای (سه قسمتی) از پرفروش‌ترین و رایج‌ترین انواع هاردباکس‌ها هستند که برای هر نوع محصولی، از دارو گرفته تا غلات، بسته‌بندی شکلات، عطر و هدایایی خاص در یک جعبه قابل استفاده هستند.

با استفاده از هارد باکس یقه‌ای (سه قسمتی) برای محصولی که وزن سنگینی دارد یا گران قیمت است، جعبه سفت و سختی را انتخاب خواهید کرد. بنابراین احتمال ندارد محصولی که در هارد باکس یقه‌ای (سه قسمتی) می‌گذارید، شکسته شود و یا آسیب جدی ببیند.

نکته مهم دیگر در مزایای هارد باکس یقه‌ای (سه قسمتی) این است که قرار نیست دور انداخته شود. این نوع بسته بندی به خوبی از تمامی ابعاد محصول شما محتفظت میکند و در صورتی که طراحی آن نیز شکیل باشد، در نزد مشتریان باقی خواهد ماند. آرباکس به عنوان سازنده بسته بندی شما می تواند شما را در مورد گزینه ها و اینکه کدام یک برای شما ایده آل است راهنمایی کند. ما همچنین به تمام سوالات شما در مورد انواع هاردباکس پاسخ خواهیم داد.

وقتی نوبت به انتخاب بسته بندی مناسب برای محصول شما می رسد، چند گزینه اساسی مختلف پیش روی شما وجود دارد که مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که کدام یک برای محصول شما بهترین گزینه روی میز است.

هاردباکس یقه‌ای سه قسمتی نسبت به هاردباکس دو قسمتی، قابل تنظیم‌تر هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را با شکل‌ها، اندازه‌ها و پرداخت‌های منحصربه‌فرد طراحی کرد تا ظاهری ممتاز و مجلل ایجاد کند. آنها همچنین به دلیل ساختار تقویت شده خود از محصولات با ارزش بالا محافظت می کنند. با این حال، آنها معمولاً به دلیل ساخت و مقدار مواد مورد استفاده، گرانتر از هاردباکس‌های دیگر هستند.

 

استفاده از هاردباکس یقه‌ای سه قسمتی از جمله راه های برجسته شدن در بازار رقابتی است که به کسب و کار شما کمک میکند تا به موفقیت بیشتری دست یابید و درصد بیشتری از مخاطبان هدف خود را جذب کنید. بسته بندی هاردباکس یقه‌ای سه قسمتی می توانند بخشی از برنامه بازاریابی کلی شما باشد. در اینجا چهار مورد از مهمترین مزایای سفارش هارد باکس یقه‌ای (سه قسمتی) برای محصولات شرکت شما آورده شده است.

کاهش هزینه های تحویل

هارد باکس یقه‌ای که به طور خاص برای نگهداری محصولات شما طراحی شده اند معمولاً هزینه کمتری دارند و به مواد بسته بندی کمتری نیاز دارند تا از محتویات ظریف یا شکننده در برابر آسیب در مسیر رسیدن به مقصد محافظت کنند. شاید هزینه های پست یا تحویل به نظر خیلی زیاد نرسد، اما می‌تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در طول یک سال مالی شود.

افزایش دید در بازار مصرف کنندگان

هارد باکس یقه‌ای سفارشی حک شده با آرم شرکت و شعارهای بازاریابی می توانند پیام شما را در هر مرحله از فرآیند توزیع و تحویل به مشتریان بالقوه برسانند. با ایجاد طرح‌های بسته بندی زیبا و به یاد ماندنی برای محصولات خود، می توانید بدون افزایش بودجه تبلیغاتی در این زمینه ها، سر و صدای بیشتری برای شرکت خود ایجاد کنید و دید بیشتری ایجاد کنید. به موفقیت برندسازی شرکت هایی مانند اپل، کوکا کولا و ال جی نگاه کنید. محصولات همیشه در خط مقدم ذهن خریداران قرار دارند، لوگوی این شرکت‌ها تقریباً توسط همه افراد در جهان قابل تشخیص است.

حفاظت ویژه از اقلام حساس

سفارش هارد باکس یقه‌ای می تواند محافظت ویژه‌ای را برای محصولات شما ایجاد کند. هارد باکس یقه‌ای می تواند خطر شکستن اقلام شیشه ای، لوازم الکترونیکی و سایر محصولات شکننده را کاهش دهد.

مواد بسته بندی مناسب می تواند طراوت غذاها را حفظ کند و مانعی ضد بو و ضد آب برای اقلامی ایجاد کند که به طور بالقوه ممکن است در تا رسیدن به مقصد بریزند.  با سفارش هاردباکس یقه‌ای طراحی شده برای محافظت موثر از این اقلام، شرکت شما می تواند هزینه های سربار را کاهش دهد و وجهه عمومی شما را در چشم مصرف کنندگانی که به آنها خدمت می کنید ارتقاء دهد. با همکاری با یک شرکت معتبر جعبه‌سازی حرفه‌ای مانند آرباکس، می‌توانید هنگام طراحی بسته‌بندی سفارشی خود از وسیع‌ترین طیف گزینه‌ها لذت ببرید.

رعایت مسئولیت زیست محیطی

انتخاب مواد سازگار با محیط زیست برای هاردباکس یقه‌ای ( سه قسمتی) سفارشی شما می تواند به شرکت شما اجازه دهد تا اثرات زیست محیطی خود را کاهش دهد. جدای از مزایای آشکار برای زمین ، انتخاب مواد سبز می‌تواند تأثیر مثبتی بر شهرت شرکت شما داشته باشد و به شما امکان می‌دهد تا به جمعیت‌شناسی کلیدی در میان مصرف‌کنندگان جوان علاقه‌مند به دنبال کردن یک سبک زندگی دوستدار سبز و حفاظت از محیط زیست برسید.

سوالات متداول

آیا بسته‌بندی سفارشی ارزش سرمایه‌گذاری را دارند؟

درست است که بسته‌بندی سفارشی دارای برچسب قیمت بالاتری نسبت به گزینه های استاندارد است. اما اگر مزایا را در نظر بگیرید (افزایش فروش، شناخت بهتر برند و بهبود وفاداری مشتری) ارزش سرمایه گذاری را دارد.

بسته بندی سفارشی به چه معناست؟

بسته بندی سفارشی به این معنی است که بسته بندی برای محصول شما طراحی شده است تا به جای انتخاب بسته بندی آماده ای که ممکن است به محصول نخورد، کاملاً مناسب باشد. افزودن عناصری مانند لوگوی شرکت، رنگ‌ها و شعار برند شما باعث می‌شود محصول شما در قفسه‌ها برجسته شود و مورد توجه قرار گیرد.

چرا بسته بندی هاردباکس مهم است؟

بسته بندی هاردباکس برای محافظت و حمل و نقل محصولات ضروری است. این بسته بندی وسیله ای امن و مطمئن برای حمل و نقل محصولات از نقطه A به نقطه B را فراهم می کنند. همچنین یک راه ایده آل برای حفظ محصولات ارائه می دهند، زیرا سبک وزن هستند و در عین حال از آلودگی، گرد و غبار و رطوبت محافظت می کنند.

بسته بندی هاردباکس سفارشی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، بسته بندی سفارشی به معنای ساختن بسته بندی برای محصولات شما است. بسته‌بندی هاردباکس طبق محصول شما اندازه گیری می‌شود و مطابق با طرح و رنگی است که خودتان سفارش میدهید.