جعبه هاردباکس کشویی

یکی از انواع محصولات هارد باکس،‌جعبه های هاردباکسی کشویی است. جعبه های کشویی بنا به سلیقه مشتری و با توجه به نیاز او تامین می گردد. در مجموعه آرباکس مشاوره کامل برای سفارش جعبه هاردباکس کشویی ارائه می شود. البته صفر تا صد کار چاپ و طراحی هاردباکس کشویی نیز با سفارش به ما امکان پذیر است.

هارد باکس که ممکن است نام آن را جعبه سخت و یا کادویی نیز شنیده باشید، جعبه های محکمی هستند که در مدل ها و سایزهای مختلف و به صورت سفارشی در مجموعه آرباکس تولید می شوند. یکی از رایج ترین این جعبه ها، مدل جعبه هارد باکس کشویی (جعبه کبریتی) است که خود آن نیز دو مدل دارد. طراحی جعبه کشویی به این صورت است که از دو قسمت تشکیل شده است. یکی از قسمت های آن همان جعبه ای است که محصول یا هدیه شما در آن قرار می گیرد و دیگری، باکسی است که این جعبه به حالت کشویی داخل آن می رود. متریال ساخت لایه رویی و جعبه داخلی هم می تواند مشابه و هم می تواند با لایه رویی با ضخامت کمتر باشد.

همانطور که گفتیم جعبه کشویی دو نوع است. یک مدل این جعبه ها به این صورت است که دو طرف آن باز است و جعبه داخلی از هر دو سمت می تواند به سمت بیرون بیاید، دقیقا مانند جعبه کبریت. به همین دلیل است که به آن هارد باکس کبریتی نیز می گویند. اما در مدل دیگر تنها یک طرف جعبه باز است.  اگر کالای حساس و ارزشمندی دارید، برای حفظ و بالا بردن امنیت کالای درون بسته، هارد باکس کشویی یک طرفه سفارش دهید.

هارد باکس کشویی در طرح های مختلف

جعبه هاردباکس کشویی (جعبه کبریتی)

جعبه های کشویی و کبریتی از مدل های رایج هستند و کاربرد زیادی دارند. یکی از علت های این محبوبیت این است که با توجه به جنس مقوایی که این جعبه ها دارند به راحتی می توانید روی آن طرح های فانتزی و یا حتی نام و لوگوی برند خودتان را چاپ کنید. همچنین می توانید از خدمات مختلف دیگری مانند روکش سلفون براق، روکش سلفون مات، طلاکوبی و… استفاده کنید.

از جعبه کشویی برای چه مواردی استفاده می شود؟

کاربرد جعبه هارد باکس کشویی (جعبه کبریتی) به قدری زیاد است که احتمالا هر کدام از ما بارها با آن مواجه شده ایم. از این جعبه ها می توان جهت بسته بندی محصولات صنایع مختلفی استفاده نمود. به طور مثال در صنعت اسباب بازی برای بسته بندی انواع بازی های فکری مانند شطرنج می توان از این جعبه ها استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای آن این است که کتاب های  نفیس و یا با قطر بالا را در این باکس ها قرار می دهند مانند: شاهنامه و غیره. بسته بندی لوازم الکترونیکی مانند لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل از دیگر کاربردهای هارد باکس کشویی است.

سایر کاربردهای هارد باکس کشویی:

  • جواهرات
  • زیورآلات
  • ساعت
  • عطر و ادکلن
  • پک های آموزشی
  • و…

چرا باید از هارد باکس کشویی استفاده کرد؟

مطمئنا بسته بندی و جعبه ای که کالای شما در آن قرار دارد و به مشتریان ارائه می کنید بسیار مهم است و می تواند روی فروش شما تاثیرگذار باشد و منجربه افزایش فروش شود. قرار دادن محصول و یا حتی هدیه شما در هارد باکس علاوه بر بالا رفتن امنیت کالا، باعث خاص شدن، شیک شدن و ارزشمندتر شدن هدیه و یا کالای شما می شود. از طرفی دیگر ارائه یک بسته بندی شکیل، باعث می شود برند شما را در ذهن مخاطب بماند چرا که زمانی که کالای شما دارای جعبه ای محکم و بادوام و البته زیبا مانند هارد باکس کشویی باشد،

مشتری شما همیشه محصول را داخل این جعبه نگهداری و می کند و مدت طولانی تری از آن استفاده می کند به خصوص اگر با یک طرح زیبا لوگوی خود در قسمتی از جعبه چاپ کنید. حتی در مواقعی ممکن است که مشتری دیگر آن محصول را نداشته باشد اما از هارد باکس شما به عنوان جعبه ای برای سایر وسایل خود استفاده کند و آن را نگه می دارد.

قیمت هارد باکس کشویی

اگر قصد سفارش هارد باکس از مجموعه آرباکس را داشته باشید، احتمالا یکی از سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد این است که قیمت هارد باکس کشویی یا کبریتی چقدر است؟

هزینه ساخت و تولید هارد باکس بستگی به ابعاد، متریال به کار رفته، طرح ها، تیراژ و… دارد. برای همین بهترین راهکار این است که با مشاوران آرباکس تماس بگیرید. شما می توانید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید، با انتخاب و مشخص کردن فاکتورها و المان های بالا از قیمت نهایی سفارش خودتان مطلع شوید.

سفارش جعبه هارد باکس کشویی

اگر قصد طراحی و سفارش هارد باکس کشویی سفارشی و اختصاصی دارید مجموعه آرباکس در کنار شماست تا با تجربه بسیار زیاد در این امر، بهترین مسیر را پیش پای شما قرار دهد. شما می توانید جعبه هارد باکس ها را با طرح اختصاصی مانند لوگو، اسم برند و… که مخصوص مجموعه خودتان است سفارش دهید.

شما می توانید در مجموعه آرباکس سفارش هارد باکس های دیگر نظیر هارد باکس مگنتی، هارد باکس سه تکه و… را نیز ثبت کنید.

تولید کننده هارد باکس" />