جعبه هاردباکس لپتاپی

اگر قصد سفارش جعبه هارد باکس لبتاپی را داشته باشید می توانید همین حالا به آرباکس سفارش دهید. جعبه های لب تاپی مناسب افرادی هستند که محصولات غذایی و یا پکیج های مناسبتی اهدا می کنند. جعبه های هارد باکس در واقع از مقوای سخت و روکشی تزئینی تشکیل شده اند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. برای سفارش می توانید از فرم زیر اقدام کنید و در سریعترین زمان مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

 

هارد باکس یک جعبه محکم بر پایه کاغذ است که از مقوای فشرده شده با ضخامت بالا (اغلب بین 1.5تا 2 میلی متر) معروف به مقوای کرجی و روکش آن که از جنس کاغذ یا مقوا است تشکیل شده است. جعبه هارد باکس یا مقوای سخت یک انتخاب خوب برای محصولاتی است که احتیاج به یک بسته بندی لوکس دارند و به دلیل استحکام و قیمت آن یک بسته بندی درجه یک محسوب میشود.

جعبه هارد باکس به جعبه فانتزی ، جعبه هدیه ، جعبه لوکس نیز شناخته میشود.  برندهای قوی دنیا و همچنین کسانی که احتیاج به برندسازی و صادرات دارند معمولا از جعبه های هاردباکس خصوصا هارد باکس لپ تاپی استفاده میکنند.

موارد استفاده از هارد باکس :

  • بسته بندی لوکس اجناس گرانقیمت
  • گوشی موبایل و لوازم آن و محصولات دیجیتالی
  • عطروادکلن و لوازم بهداشتی
  • هدایای چرمی
  • اسباب بازی و بازی فکری
  • جعبه طلا و جواهرات
  • ساعت
  • زعفران
  • هدیه
  • و … ( نمونه جعبه های هارد باکس در سایت آتیس )

انواع هارد باکس

هارد باکس تلسکوپی

معروف ترین هارد باکس  همچنین ساده ترین آنها زیرا تولید آن زمان کمتری می برد و سریع تر بدست مشتری می رسد و ارزان تر است. شرکت اپل از این نوع جعبه برای گوشی های آیفون استفاده میکند.

هارد باکس سه تکه

از 3تیکه تشکیل شده: کفی ، زیره ، درب
برای شکیل تر شدن بسته بندی و همچنین نگهداشتن محصول میتوان داخل جعبه هاردباکس از منقسم و نگهدارنده از جنس مقوا،مقوای با روکش جیر ، جیر ، فوم ، پلاستیک و غیره استفاده کرد. تفاوت ظاهری آن با هارد باکس  تلسکوپی اضافه شدن کفه ای به انتهای جعبه می باشد ، یعنی این جعبه شامل سه قسمت : یک درب در بالای جعبه، بدنه و یک درب در انتهای آن می باشد. این هارد باکس استحکام و زیبایی بیشتری نسبت به هارد باکس های دیگر دارد.

هارد باکس کشویی

این نوع جعبه در دو حالت کشویی یک طرفه : که یک طرف آن بسته و طرف دیگر باز می باشد و کشویی کبریتی که دو طرف آن باز است ، تولید می شود. هارد باکس کشویی یک طرفه امن تر و گران تر می باشد اما جعبه کشویی کبریتی ارزان تر است و  به نسبت جعبه یک طرفه از امنیت کمتری برخوردار می باشد.

هارد باکس  لپ تاپی

هارد باکس  لپ تاپی

این جعبه نیز در سه نوع : ساده ، قفلی و مگنتی تولید می شود.

لپ تاپی ساده، معمولاً با یک ربان بسته می شود و به همین خاطر حالت جعبه کادو دارد. هارد باکس لپ تاپی ساده ارزان تر است و تولید آن سریع تراست.

لپ تاپی قفلی که در قسمت درب آن ، از یک تکه  مقوا برای بسته شدن درب آن استفاده می کنند.

در هارد باکس لپ تاپی مگنتی، در قسمت درب آن از مگنت (آهن ربا) استفاده می شود.

هارد باکس لپ تاپی مگنتی  نسبت به هارد باکس های لپ تاپی دیگر، امنیت بیشتری دارد. درب جعبه براحتی باز و بسته می شود و به خاطر استفاده از مگنت جذابیت خاصی دارد.

تولید کننده هارد باکس" />