18 ایده خاص برای بسته بندی محصولات با هاردباکس

در ادامه شما را با ایده های خاص بسته بندی محصولات با هاردباکس آشنا می کنیم:

اول، بسته بندی شمل باید به قدر کافی چشم نواز و دلربا باشد. اگر محصول شما طراحی دلنشینی داشته باشد به آسانی توجه مردم را به خود جلب می نماید. برای مثال محصولات بهداشتی و آرایشی اگر رنگ های ملایم و طرح های منحصر به فرد داشته باشند حس تمیزی و پاکیزگی را به مخاطب القا خواهند کرد.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

دوم، انگیزه استفاده از آن محصول را به واسطه بسته بندی هاردباکس در مشتری به وجود می آورند. برای مثال در بسته بندی خود از معمایی استفاده نمایید که مشتری در صورت خرید محصول بتواند آن معما را حل نماید.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

سوم، طراحی بسته باید به شیوه ای باشد که حمل آن به منظور مشتری آسان و بدون و دردسر باشد. بسته های بسیار حجیم و بدون دستگیره شرایط حمل را برای مشتری سخت خواهد کرد.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

چهارم، با توجه به نوع محصول، در برخی مواقع اغراق کردن در طرح روی بسته نتایج بسیار خوبی را در پی دارد.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

پنجم، بسته بندی می تواند شمای کلی از خود محصول باشد.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

ششم، طراحی بسته می تواند به شیوه ای باشد که به مشتری روش مصرف محصول درون خود را آموزش دهد.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

هفتم، اگر محصول شما دارای کاربرد خاص و یا خطرناک باشد، می توانید با بسته بندی تا حدودی ترسناک به مشتری بفهمانید که محصول امکان دارد خطراتی را در پی داشته باشد.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

هشتم، بسته بندی های خنده دار و مرتبط با محصول می تواند به آسانی توجه مشتری را به خود جلب نماید.

بیشتر بخوانید  بررسی طراحی جعبه های کشویی و تلسکوپی

بسته بندی محصولات با هاردباکس

نهم، اگر محصول شما آسیب پذیر و شکننده می باشد از طراحی های لوکس بر روی هارد باکس استفاده نمایید. این کار حسی را به مشتری القا می نماید که روی محصول به خوبی کار شده، از مواد با کیفیت استفاده شده و بسته ی به کار رفته به خوبی از آن مراقب می کند؛ درنهایت ارزش محصول در نظر مشتری افزایش می یابد.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

دهم، در صورتی که محصول انعطاف پذیر و قابل مانور دادن دارید، می توانید بسته بندی های عجیب و غریب ولی گویا استفاده نمایید، این کار مشتری را وادار می کند که به ماهیت محصول درون بسته پی ببرند و حس کنجکاوی خود را آرام نمایند.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

یازدهم،‌ به منظور طراحی بسته می توانید از خود محصول یا موارد مرتبط به آن، الهام بگیرید. برای مثال اگر محصول شما عطری با بوی چوب یا یک گیاه خاص است، بسته آن می تواند طرح چوب یا به شکل همان گیاه باشد.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

دوازدهم،‌ اگر محصولی که تولید می کنید کاربرد آن به عنوان هدیه است، می توانید بسته ای را طراحی کنید که کار مشتری را راحت تر نموده و نیاز به هزینه اضافی برای خرید جعبه کادویی نداشته باشد.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

سیزدهم،‌ طراحی بسته بندی به منظور محصولات مربوط به کودکان باید رنگ های شاد و سر زنده داشته باشد و از طرح های عروسکی محبوب کودکان استفاده نمایید.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

چهاردهم، چهار چوب خاصی برای طراحی های خود قائل نشوید و در طراحی بی پروا عمل کنید.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

پانزدهم، امروزه همه ی دنیا در پی یافتن راهی برای نجات محیط زیست می باشند شما می توانید بسته هایی طراحی کنید که علاوه بر آسیب نزدن به محیط زیست، طرفداران محیط زیست را که کم هم نیستند به سمت محصول خود هدایت کنند.

بیشتر بخوانید  معرفی و بررسی شاپینگ بگ | جایگزین کیسه های خرید

بسته بندی محصولات با هاردباکس

شانزدهم، طرح های ساده یا تک رنگ در جعبه سازی و کارتن سازی همواره جایگاه خاصی دارند و از مد نمی افتد.

بسته بندی محصولات با هاردباکس

هفدهم، به منظور بسته بندی مواد غذایی از طرح های وسوسه انگیز استفاده نمایید که اشتهای مشتری را برانگیزد.

هجدهم، در برخی مواقع می توانید ریسک کنید و محصول تان را به مورد دیگری ربط دهید که تناسب چندانی با محصول شما ندارد. به این نکته توجه داشته باشید که این بی تناسبی به شیوه ای نباشد که ذوق مشتری را برای خرید محصول را از بین ببرد.

بسته بندی محصولات با هاردباکس