آرباکس

شرکت آرباکس فعال در صنعت بسته بندی و یکی از معدود تولیدکنندگان جعبه های هاردباکس، که با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی روز و با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و متعهد در بخش طراحی و تولید قادر است انواع جعبه های هارد باکس و جعبه های مقوایی را بنا به سلیقه و پیشنهاد مشتریان طراحی و تولید نماید.
شرکت آرباکس (Rbox) بر این باور است که بسته بندی تنها یک کارتن معمولی برای محفوظ نگه داشتن محصول نیست و خیلی فراتر از این است. بسته بندی زمینه را برای برندینگ فراهم می‌کند، و باعث وجه تمایز شما با رقبای داخلی و خارجی می‌شود.
لذا تولیدات آرباکس را می توان، در بسته بندی مواد غذایی– انواع شیرینی و شکلات- محصولات صادراتی- انواع کالاهای فانتزی – کیف و کفش و لباس و هم چنین محصولات الکترونیک ساعت اُدکلن و… استفاده نمود.

آرباکس – تولید کننده انواع هاردباکس

انواع هاردباکس

جعبه هاردباکس کشویی

جعبه هاردباکس لپتاپی

جعبه هارد باکس یقه ای سه تکه

جعبه هارد باکس درب و زیره

جعبه هارد باکس لاکچری

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید.

چرا باید از جعبه هارد باکس استفاده کنیم؟

جعبه هاردباکس برای اجناس خاص و گران قیمت در نظر گرفته می‌شود. دوام بسیار زیاد و سختی مناسب از ویژگی جعبه سخت می باشد.سفارش این مدل جعبه نقش بسیاری در فروش محصولات دارد. آرباکس معتقد است هر چه قدر بسته بندی محصولات خاص و شکیل باشند از دید مشتری جذاب تر بوده و تمایل به خرید آنها بیشتر است. هدف آرباکس از بسته بندی های مدرن به این معناست، محصولی که بدست مصرف کننده نهایی می رسد؛بنا به بسته بندی محصول خاص بودن را احساس کند.

آرباکس – تولید کننده انواع هاردباکس