خرید هارد باکس ارزان

هارد باکس مدلی جعبه کادویی بوده که کاربردهای گوناگونی دارد و می‌توان از آن در زمینه‌های مختلف استفاده نمود. اما اگر به دنبال خرید هارد باکس ارزان و باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌ دهیم تا آخر این متن ما را همراهی نمایید؛ چون نکات مفیدی برای خرید هارد باکس بیان نمودیم.

هارد باکس چیست؟

بسته بندی از جمله مهم ترین فاکتورهایی است که در فروش محصول و جذب مخاطب، نقش بسیار مهمی را بازی می‌ کند. اغلب محصولات با وجود داشتن کیفیت بالا، اما به دلیل نبود بسته بندی مناسب فروش مطلوبی نخواهند داشت. از انواع بسته بندی که باعث بالا رفتن فروش محصولات می‌ شود، هارد باکس‌ نام دارد. از هارد باکس به منظور بسته بندی محصولات مختلفی مانند میوه خشک، عطر، طلا و زیورآلات، لباس، تولیدات صنعتی، محصولات فرهنگی،  موبایل، تجهیزات و لوازم پزشکی، گل و غیره استفاده می ‌گردد. هارد باکس علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، استحکام و مقاومت بسیار خوبی نیز دارد و به راحتی از کالاها نگهداری خواهد کرد.

جنس هارد باکس از چیست؟

هارد باکس‌ ها در اصل از مقوای کرجی تولید می ‌گردند؛ این مقوا بافتی فشرده و محکم دارد که سبب استحکام باکس می شود. اما لایه رویی یک هارد باکس ارزان و باکیفیت از جنس‌های گوناگونی تولید می گردد، مثل کاغذ کرافت که قابلیت چاپ نقره کوب و طلاکوب دارد، انواع مختلف مقواهای بافت‌دار که امکان طلا و نقره کوبی به ما می‌دهند، کاغذ‌های چاپ شده با روکشی از سلفون، طرح‌های گوناگون گالینگور، ترمو و چرم. بسته به کاربرد هارد باکس، می‌توان یکی از این موتد را برای ساخت آن‌ به کار گرفت.

انواع هارد باکس های ارزان:

هارد باکس ارزان قیمت و باکیفیت موجود را می‌توان با توجه به کاربرد و شکل ظاهری شان به اشکال مختلفی تقسیم بندی نمود:

انواع هارد باکس های ارزان

  • اول، هارد باکس دو تکه که از جعبه و درب آن متشکل است. این مدل از رایج‌ترین و متداول‌ترین هارد باکس‌های موجود در بازار بوده که مراحل ساخت آن ساده‌تر و قیمت آن نیز ارزان تر و مناسب‌ تر می باشد.
  • دوم، هارد باکس سه تکه که از سه تکه جدا از هم و لولادار متشکل می باشد، یعنی بدنه، درب و قسمت انتهایی باکس. این نوع از هارد‌ باکس‌ها استحکام و مقاومت بسیار خوبی دارند و شما می‌توانید به منظور خرید آن‌ها به فروشگاه ‌های اینترنتی سر بزنید.
  • سوم، هارد باکس کتابی که گزینه مناسبی به منظور هدیه دادن می باشد؛ سه نوع درب به اشکال‌ ساده، مگنتی و قفل ‌دار دارد. باز و بسته شدن این مدل باکس بسیار راحت بوده و قیمت مناسبی نیز خواهد داشت. این هارد باکس در کوتاه ‌ترین زمین و با کمترین هزینه تولید می ‌گردد و در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • چهارم، مدل کشویی هارد باکس، به شکل افقی و کشویی باز و بسته می‌ گردد. شما به راحتی می‌ توانید از آن‌ها به منظور هدیه دادن استفاده نمایید‌؛ چون از محصول به خوبی حافظت می‌ نماید. این هارد باکس در عین حال که بسیار شیک و زیبا می باشد، برای کالاهایی با ابعاد نسبتا بزرگ مناسب نیست.
  • پنجم، هارد باکس ارزان تلسکوپی که معروف‌ترین و ساده ‌ترین انواع هارد باکس شناخته شده و به صورت سه تکه تولید می‌ گردد و استحکام بالایی دارد.
بیشتر بخوانید  طراحی و چاپ هارد باکس

مراحل ساخت انواع هارد باکس ارزان و باکیفیت:

اگر قصد سفارش هارد باکسی باکیفیت و مقاوم را از تولیدی‌ها یا فروشگاه‌های معتبر دارید، بهتر است بدانید که این محصولات به چه صورت به تولید می ‌رسند. در آغاز ابعاد آن، یعنی طول، عرض و ارتفاع هارد باکس تعیین می‌ گردد؛ چون با توجه به همین ابعاد قالب باکس مد نظر شما تولید می ‌شود.

مراحل ساخت انواع هارد باکس ارزان و باکیفیت
اگر قرار باشد از روکش‌های چاپی به منظور تولید هارد باکس استفاده گردد، اول باید طراحی آن انجام شود و سپس وارد مرحله چاپ و ساخت قرار گیرد. اما اگر برای روکش جعبه، مقواهای گوناگون یا گالینگور به کار روند، باید رنگ و بافت مقوای مورد نظر مشخص گردد و سپس لوگو یا متن تبلیغاتی روی آن به شکل چاپی، طلاکوب یا نقره کوب قرار بگیرد.
شما می‌توانید مدل های مختلفی از هارد باکس ارزان و آماده را در فروشگاه‌های اینترنتی مشاهده نموده و بسته به سلیقه و نیاز خود خریداری کنید.

کاربرد هارد باکس ارزان:

از اصلی ‌ترین کاربردهای هارد باکس‌ها به کارگیری آن ‌ها به عنوان باکس کادویی می باشد. ظاهر زیبا و تزئینات جذاب، استحکام و مقاومت خوبی که دارد، سبب می‌ گردد تا ضمن جذاب ‌تر شدن کادو، سلامت آن نیز تضمین شود. به منظور بسته بندی لوازم حساس به ضربه، مانند لوازم الکترونیک یا گوشی‌های موبایل، بهره گیری از هارد باکس ارزان و مستحکم نیز بسیار متداول می باشد، ضمن این که این جعبه‌ ها به دلیل جذابیت ظاهری و شکیل‌ بودن شان، جلوه بیشتری در قفسه‌های فروش دارند.
کالاهای لوکس و خاصی مانند شکلات ‌های گران قیمت، کادوهای شیک و غیره نیز برای جذابیت بیشتر و سالم ماندن، بهتر است با هارد باکس حمل گردند. همچنین برای هدیه دادن ادکلن، ساعت، عینک، کیف و کفش، زیورآلات و غیره نیز بهترین گزینه، خرید هارد باکسی زیبا می باشد. همچنین اگر تولید کننده یا فروشنده کالایی خاص می باشید، به کارگیری هارد باکس به منظور بسته بندی محصولات می‌ تواند تا اندازه ی زیادی روی برندینگ و فروش بیشتر شما اثر گذار باشد.

بیشتر بخوانید  آموزش ساخت جعبه فانتزی با مقوا | از مواد تا اجرا

قیمت هارد باکس:

قیمت مدل های مختلف هارد باکس به فاکتورهای مختلفی مانند مواد، جنس، نوع ساخت، اندازه، استحکام و غیره بستگی دارد. اما اگر قصد خرید هارد باکسی ارزان، باکیفیت و زیبا را دارید، توصیه می ‌شود با سر زدن به فروشگاه‌های اینترنتی، ضمن آگاهی از قیمت و مشخصات جعبه، خریدی مطمئن داشته باشید. کاربرد این محصول آن قدر در زندگی شما بالا می باشد که وجود آن در هر خانه‌ای جزو موارد ضروری و واجب شناخته می شود. درنتیجه توصیه می ‌شود در خرید آن تعلل نکنید‌، به ویژه اگر قرار است هدیه‌ای ارزشمند به نزدیکان تان بدهید.

کلام آخر:

در این متن به معرفی انواع هارد باکس و کاربردهای آن پرداختیم و راه‌های خرید هارد باکسی ارزان و باکیفیت را نیز مطرح نمودیم. در زمان خرید این محصول، به مواردی مانند کیفیت ساخت، کیفیت طرح‌های چاپی، رنگ، استحکام و طول عمر آن توجه نمایید تا بتوانید سالیان سال از این محصول کاربردی و پرطرفدار استفاده کنید. امیدواریم این مقاله، مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورت تمایل سوالات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.