هارد باکس مگنتی – خرید و نکات مهم

هارد باکس مگنتی یک جعبه کادویی محکم و بادوام است که از مقوای فشرده و ضخیم ساخته می شود و برای مناسبت های مختلف کاربرد دارد. هارد باکس مگنتی علاوه بر محکم بودن نسبت به جعبه های مقوایی معمولی، ظاهر بسیار زیبایی نیز دارند و به همین دلیل برای هدیه دادن گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌ آیند.

برای ساخت هارد باکس از لایه ام دی اف و چوب استفاده می کند. امروزه با توجه به گرایش مردم به زیبایی، سفارش و در نتیجه تولید این گونه جعبه ها افزایش پیدا کرده است. هارد باکس بیشتر برای محصولات گران قیمت، که ارزش مالی بالایی دارند استفاده می شود، زیرا دوام و سلامت محصول خریداری شده برای خریدار مهم است. ما در این مقاله می ‌خواهیم درباره ی هارد باکس مگنتی که یکی از انواع هارد باکس است صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

هارد باکس مگنتی:

برای ساخت این مدل هارد باکس نیز از مقوا های فشرده و ضخیم استفاده می شود و برای جنبه زیبایی شناسی محصول روی آن کشیده می شود..
مراحل تولید و ساخت هارد باکس ترکیبی از مراحل مکانیزه، مونتاژ دستی و کنترل کیفیت است. لازم به توضیح است که قبل از چسباندن روکش و نهایی کردن ساخت، آهنرباهایی ظریف و در عین حال قوی به بدنه و درب جعبه با نهایت دقت چسبانده می ‌شود.

مراحل ساخت هارد باکس مگنتی تا حد زیادی مشابه دیگر انواع هارد باکس ‌ها می باشد.

هارد باکس مگنتی معمولاً از دو بخش تشکیل شده است:

لایه داخلی:  مقوا یا نئوپان برای ایجاد یک جعبه ثابت و محکم

برای لایه بیرونی جعبه:  روکش ‌های لایه بیرونی می‌ توانند از جنس فابریک، گلاسه، کرافت و گالینگور و موارد مشابه باشند که ظاهر جذابی به جعبه کادویی خواهند بخشید .

نقش آهنربا در هاردباکس مگنتی

در هارد باکس مگنتی از آهنربای با کیفیتی استفاده میکنند تا توانایی نگهداری و محافظت از محصولات را داشته باشد. پس از قرارگیری آهنرباها در جای درست و محکم شدن آن‌ ها، روکش‌ های مخصوص هارد باکس روی آن‌ کشیده می‌ شود. بسیاری از تولید کنندگان برای زیبایی بیشتر محصولات خود، از خدماتی مانند طلاکوب و نقره کوب کردن، چاپ افست، سلفون مات و براق، یووی برجسته، یووی موضعی وغیره استفاده می ‌کنند تا بر جذابیت ‌های ظاهری هارد باکس بیفزایند. در هنگام خرید، توجه داشته باشید که محصول مورد نظرتان در نهایت دقت و کیفیت تولید شده باشد و اشکال و ایراد واضحی در بدنه آن وجود نداشته باشد.

تولید و ساخت هارد باکس مگنتی:

مراحل ساخت هارد باکس مگنتی تا حد زیادی مشابه دیگر انواع هارد باکس ‌ها می باشد. برای ساخت این مدل هارد باکس نیز از مقوا های فشرده و ضخیم استفاده می شود و برای جنبه زیبایی شناسی محصول روکش ‌هایی زیبا روی آن کشیده می شود.

بیشتر بخوانید  آموزش ساخت جعبه فانتزی با مقوا | از مواد تا اجرا

این روکش‌ ها می‌ توانند از جنس فابریک، گلاسه، کرافت، گالینگور و موارد مشابه باشند که ظاهر جذابی به جعبه کادویی خواهند بخشید.
مراحل تولید و ساخت هارد باکس ترکیبی از مراحل مکانیزه، مونتاژ دستی و کنترل کیفیت است. لازم به توضیح است که قبل از چسباندن روکش و نهایی کردن ساخت، آهنرباهایی ظریف و در عین حال قوی به بدنه و درب جعبه با نهایت دقت چسبانده می ‌شود.

 

تولید و ساخت هارد باکس مگنتی

تولید و ساخت هارد باکس مگنتی

پس از قرارگیری آهنرباها در جای درست و محکم شدن آن‌ ها، روکش‌ های مخصوص هارد باکس روی آن‌ کشیده می‌ شود. بسیاری از تولید کنندگان برای زیبایی بیشتر محصولات خود، از خدماتی مانند طلاکوب و نقره کوب کردن، چاپ افست، سلفون مات و براق و یووی برجسته، یووی موضعی و غیره استفاده می ‌کنند تا بر جذابیت ‌های ظاهری هارد باکس بیفزایند. در هنگام خرید، توجه داشته باشید که محصول مورد نظرتان در نهایت دقت و کیفیت تولید شده باشد و اشکال و ایراد واضحی در بدنه آن وجود نداشته باشد.

کاربرد هارد باکس مگنتی:

همان طور که اشاره شد هارد باکس‌ مگنتی به شیوه ‌ای خاص و منحصر به فرد باز و بسته می ‌شود، به همین خاطر کاربرد آن نیز مقداری ویژه ‌تر خواهد بود. معمولا از هارد باکس مگنتی برای بسته بندی هدایا و کالاهای لوکس و گران قیمت استفاده می ‌شود و عمده مصرف آن در ساعت فروشی‌ ها است.
علاوه بر ساعت از این مدل هارد باکس می ‌توان برای بسته بندی عطر و ادکلن، لوازم جانبی موبایل، طلا و جواهرات، زعفران، محصولات چرمی، انگشتر و مواردی از این دست استفاده کرد. در مورد امنیت کالا به شما این اطمینان را می ‌دهیم که این باکس‌ ها به علت نیروی قوی مغناطیسی که میان دو آهنربا برقرار است، به راحتی و تا زمانی که شما نخواهید باز نمی‌ شوند.

مزایای استفاده از هارد باکس مگنتی:

  • هارد باکس مگنتی مزایای زیادی دارد و در موارد و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آنها نشان دهنده ارزش بالای محصول است.هزینه هارد باکس مگنتی بدلایل زیر، معمولا بالاتر از سایر انواع بسته بندی است.
    • اول: هارد باکس مگنتی علاوه بر ساختار محکم، ظاهری بسیار زیبا و جذاب نیز به شما ارائه می‌ کند تا بتوانید هدیه ‌های خود را در بهترین حالت دریافت یا تقدیم کنید.
    • دوم: این مدل جعبه‌ های کادویی در مقایسه با دیگر بسته بندی‌ ها، بسیار محکم و مقاوم هستند و از کالای شما در برابر ضربات مختلف و آسیب‌های گوناگون محافظت می ‌کنند.
    • سوم: هارد باکس ‌ها هیچ گاه دور انداخته نمی ‌شوند. معمولا هر کسی پس از دریافت این جعبه‌ های کادویی، از آن‌ ها نگهداری و استفاده می ‌کند. این ویژگی در صرفه جویی در هزینه ‌ها، کاهش تولید زباله و حفظ محیط زیست نقش پر رنگی را ایفا می‌ کند.
    • چهارم: هارد باکس به علت زیبایی ظاهری، در کنار هدیه شما قرار می ‌گیرد و افراد آن‌ را یک بسته بندی جدا و بی ‌فایده در نظر نخواهند گرفت.
    • پنجم: کالای مورد نظر شما با قرار گرفتن در هارد باکس مگنتی در امنیت کامل خواهد بود، زیرا این جعبه به راحتی باز نمی ‌شود و محصول شما در حین جا به ‌جایی و حمل و نقل از آن بیرون نمی ‌افتد و آسیب نمی ‌بیند.
    • ششم: هارد باکس ‌ها هیچ جایگزین بهتری در بازار ندارند که تمام ویژگی‌ های مثبت آن‌ ها را پوشش دهند.
    • هفتم: امروزه انواع مختلفی از هارد باکس در بازار عرضه شده که علاوه بر تنوع ظاهری، قیمت‌ های گوناگونی نیز دارد تا تمام افراد بتوانند از آن استفاده کنند.
بیشتر بخوانید  قیمت جعبه هاردباکس

نقش هارد باکس مگنتی در تبلیغات:

هارد باکس مگنتی علاوه بر داشتن استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه، زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد و به عنوان بسته بندی هدیه شما انتخابی مناسب هستند. کیفیت بالای این باکس و تنوع در ابعاد و طرح رنگ، از دیگر دلایلی است که ما خرید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. هارد باکس تبلیغاتی در انواع مختلفی همچون: کشویی، سه تیکه، هاردباکس مگنتی وغیره تولید شده و به فروش می رسند.

خرید هارد باکس تبلیغاتی:

شما می توانید جعبه سخت را برای بسته بندی و نگهداری هدیه  مانند:

عطر و ادکلن، پاوربانک و هدایای دیجیتال، جاکارتی، خودکار و لوازم اداری و دیگر هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد. این نوع جعبه ها دارای ظاهر زیبا و شیک بوده و جذابیت هدیه شما را چندین برابر می کند. جنس با کیفیت و محکم هارد باکس مگنتی باعث می شود که از آن برای نگهداری از هدایای خاص که آسیب پذیری بیشتری دارند استفاده شود.

کلام آخر:

در حال حاضر سفارش و تولید هارد باکس مگنتی تقاضای زیادی برای تولید کنندگان لوازم جانبی لوکس، الکترونیکی و صادراتی دارد. آنها بیشتر از این نوع جعبه ها استفاده می کنند.  ما در این مقاله به معرفی هارد باکس مگنتی و کاربردهای آن پرداختیم و برخی از مزایای استفاده از آن‌ را نیز بیان کردیم. در هنگام خرید هارد باکس مگنتی به کیفیت مقوای به کار رفته در آن، کیفیت ساخت بدنه، قدرت آهنربا، روکش جعبه و مواردی از این دست توجه داشته باشید.

درست است که قیمت این گونه جعبه ها نسبت به جعبه های دیگر بالاتر است، اما در صورت سفارش به تعداد زیاد و عمده قیمت آن ارزان تر خواهد بود. شما می ‌توانید برای تهیه این محصول کاربردی، به سایت ما مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

از همراهی شما سپاسگزاریم.